Berjumpa lagi dengan doktor..

Assalamualaikum..
Pada hari ini aku berjumpa semula dengan doktor untuk membuat pemeriksaan kesihatan. Kalau tak silap aku pemeriksaan ultrasound. Pernah dengar tak? Alaaa... yang macam scan anak waktu ibu mengandung tu...hehe... Okey..Hari ini jam sebelum jam 10 aku mesti tiba di sana kerana takut giliran tidak menentu. Walaupun hujan ketika itu aku redah juga kerana janji tetap janji. Aku tiba di sana dalam keaadaan yang agak basah tetapi akibat lama menunggu giliran baju dan seluar ku yang basah akhirnya kering kembali..
Aabila tiba giliran ku untuk diperiksa doktor aku disuruh berbaring. Aku pun menurut segala arahan beliau. Dan hasil keputusan pun keluar.. Walaupun sudah keluar aku masih tidak memahami maksud semuanya. Yang aku tahu semua keputusan aku adalah normal.. Alhamdullillah.






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Berjumpa lagi dengan doktor.."

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...