Menziarah datuk yang sedang sakit.

Assalamualaikum.
Hati mana yang tidak sedih apabila melihat orang sakit. Lihat orang lain sakit pun sedih, inikan pula saudara sendiri.. Hari ini, apabila aku mendengar berita datuk ku masuk hospital, aku terus memberitahu ibu bapa ku bahawa aku ingin pergi ke hospital. Aku ke sana bersama seorang kawan ku.
 Sampai di sana aku melihat ramai sanak- saudara mara ku yang datang. Ku lihat datuk ku hanya mampu baring. Aku yang tidak mahu menganggu hanya bercakap dengan ahli keluarga yang lain mengenai keadaan datuk ku. Selepas itu, tidak mahu untuk menunggu lama dan menganggu datukku yang sena lena tidur aku balik dan akan datang lagi pada malam ini. Insya'Allah...

Kelihatan datuk ku yang tidur kerana diberi ubat tidur untuk 
menenangkan dia yang tidak dapat tidur pada waktu malam.


Kelihatan jururawat-jururawat yang bertugas memantau 
keadaan datuk ku dan beberapa lagi pesakit di situ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Menziarah datuk yang sedang sakit."

  1. Anonymous Says:
    20 September 2011 at 20:16

    semoga dia cepat sembuh yer..dan awak jgn mtk sickleave dgn doktor..hahaha

  2. Mohd Faddia says:
    20 September 2011 at 20:22

    Hahaha... Insya'Allah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...