Lawatan Ke Yayasan Swk

Salam,hari nie aku nak bercerita atau nak luah isi hati yg terpendam didalam lubuk hati yang amat mendalam ini kepada semua,hahaha..

Sebenarnya,tadi aku pergi ke yayasan sarawak bersama staff Yayasan Swk yg lain..korang konfirm confuse kan??aaaarr...apa yg aku maksudkan,yayasan swk tempat aku praktikal nie kt sultan jalan tengah di tmn putri..and aku pergi melawat kat yayasan sarawak bandaray kch di saujana..hihihi..

Masa melawat tue adala jugak aku n frens ambik gambar..apa yang aku dapat cakap ialah yayasan tue memang cantik lha..walaupun nampak sunyi sedikit tapi segala kemudahan semuanya amat memuaskan...kalau ada masa cubala korang pergi tengok..



perjalanan ke parking kereta..nak pergi melawat..


oww.oww balik kpggg!!haha..
balik apenyeeee...nak pergi yayasan la..


beberapa org staff yayasan sarawak..


nampak menarik bila dilihat,setiap bilik mempunya warna yg berlainan.


aieppp,bang ghafar tersenyum melihat seorang gadis
dihadapannya,hahaha..


nampak macho x kami??huahua..


setelah habis melawat maka pulanglah kami ketempat asal,hahaaha.

Wasallam =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Lawatan Ke Yayasan Swk"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...